Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna Nguyen - 26 mars 2012 13:45

Hejsan!

Idag då är man hemma.

Har gjort mina läxor och vidare.

Idag är det lite bra dag.

För min sötis storasyster fyller 18 år.

Ett stort Grattis till henne och massa med kramar och pussar från mig.

Jag kalla henne för Hundsvans och hon kalla mig för Morot som vanlig  

En bild får ni ser på henne.

Men vill att hon ska se den här inlägg.

Grattis Hundsvans från Morot :D


Bilder av henne min HUNDSVANS  

   

18 år idag då Hundsvans storasyster   

Av Sanna Nguyen - 21 mars 2012 18:00

Hejsan!

Idag gick det ganska bra i skolan (som vanlig) :D

Men idag pratar vi om skolresan vad vi vill åka till någonstans.

Josefin och Alex hade en ide att vi ska åka till Kulltorp-övernatta där  

Jag tycker det var ganska bra ide och några sa Liseberg,djurpark,museum och mer...

Men för mig vill jag också åka till Kulltorp.

Hörde mina lärare sa att det är ganska rolig där man kanske kan grilla,bada gå ut och leka...

Men vi ska säga om det på fredag var och en vill åka så fröken  vad man vill åka.

Men man måste prata med sin pappa och mmma först.

När jag kom hem från skolan då pratade jag med pappa och mamma och de sa att det är okej för de att jag kan säga till läraren. :D

Några gamla bilde som är gamla :  

                                                                  Dagens bilder :D

     

 Gamla bilder hihi hej då :D

Av Sanna Nguyen - 6 mars 2012 18:47

Hejsan!'

Jag vill säga lite till er om min blogging.

Nu tänker jag inte blogga så mycket mer.

Så när jag har lust att blogga så ska jag göra det.

Jag hoppas ändå att ni ska tittar på min blogg.

Om ni vill så hoppas jag att ni kan säga till eran vänner/kompisar att de kan gå in och läsa om min blogg.

Och jag hoppas verkligen att ni kan följa min blogg.

När ni tittar på frmsida på höger om och dra lite ner så står det följa bloggen och trycka på den och mer...

Jag vill att många ska besöka min blogg :)

Men jag lovar att jag ska då skriver mer men inte så ofta.

Jag tycker inte att min blogg är så bra och fin längre vet inte vfr :) hihi


                                                    Lite olika bilder inte idag då :) !


         Bilder på mig själv.

Här kommer det bilder på Nicholas Duong :) När han var liten.

           

Ni kan klicka på bilden om ni vill ser bilden större  

Av Sanna Nguyen - 5 mars 2012 18:30

Hej på er!

Hur är det med er idag :) ?

Komhem från restaurangen nyss och städa lite hemma.

Blogga lite sen tänker jag att göra mina läxor och lite no.

Som vi ska kunna tills på fredag den 9/3.

Ska berättar lite till er hur den går för mig men inte så svårt tror jag inte.

Det kommer att går bra för mig.   

Hoho lite för mycket läxor för denna vecka,men det är kul med läxor :)

Jag ha bild läxa,sv-läxa, no-läxa och mer...   

Det gick bra för mig i skolan för mig idag :)

Idag hade det varit ganska bra för klassmatchen vi hade 36 p.

Det var ganska bra tycker jag :)

Jag har inte tagit några bilder men jag kan lägga några bilder när jag var liten.

Hoppas det går bra för er, och ni tycker att det går bra :) ?

I morgon är det studiedag.

Så ska göra något kul med vänner.

Jag kommer att ha det kul hoppas ni med då.

Hej då !

                                                                Bilder på mig när jag var lite :)


 


Här är det jag och min kusin.

Han heter Phi Minh Pham.

En ganska snäll och trevlig kusin som jag behöver :) Hihi

Han bruka gör mig  när jag träffar honom.


Några mindre bilder :D


 När jag var typ 4-5 månader :)       När jag var i Vietnam så jag var 5-6 år :)

Tog massor med bilder.  

Av Sanna Nguyen - 4 mars 2012 15:01

Hejsan!

Åkte till Värnamo för att gå kyrka.

Och sen ska hela familjen till kyrka i Gislaved.

Jag och min syster har gått så vi ska stanna hemma.  

Ska göra min läxor till på fredag för att vi ha prov till på fredag :)

Inte så rolig när det är No prov, lite svårt :) hihi men rolig ändå.

Tog några bilder av mig som ska lägga upp här den.

Men idag ha jag inte gjort så mkt då :)

Det var ganska fint vädret idag, solig och varm....! fin    

Så här kommer lite bilder av mig :) 

                

                                                             Bilder som är idag 

                                             

Så där ja, klar för idag då :)

Hej då på er :)

Av Sanna Nguyen - 2 mars 2012 09:00

God morgon !

Sitter här och vänta på pappa och mamma ska köra mig till Gislaved :)

Ska handlar nya kläder och klänningar    Yeah

De ring och sa att de är snart hemma.

Det är bäst att jag ska gå till parkering så de ska inte vänta på mig.

Här är det lite bilder på mig.

Ska gå nu :)

Jaag kommer ha det så rolig idag hoppas ni med :)


                                                                    Jag idag!

 

                                                            En till på mig här :)


 

Av Sanna Nguyen - 1 mars 2012 20:15

                                                                          Hejsan !

                                                          Gick hem från restaurangen och.

                                                             Gick direkt in på duschen.

                                                         Gjorde lite läxor och spela lite data.

                                                 .           Några bilder med idag då :)

                                                            Men inte nya de bilder är gamla bilder på mig.

                                                          Idag har jag inte gjort så mycket.

                                                             Bilder på mig idag.

                                                                                                                                                                                                                                                                   

Några bilder som är mindre.


                        


Hej då på er :) !                                                                                                  

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards