Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Dagens bild :d

Av Sanna Nguyen - 15 april 2012 17:57

Hejsan!

Idag är det en vanlig söndag för mig :D

Men har varit i kyrkan som vanlig, men det är tidig kyrka idag men det är ändå bra tycker jag.

Vädret var perfekt idag.

Var i Restaurangen och åt idag med några av mina familj och några är hemma.

Tog några bilder idag med som ni ska tittar sen.

Men en sak som jag tänker nu är att min bror fyller år nästa vecka och vet inte vad jag ska ge till honom.

Om ni har några tips så kan ni skriva upp på min kommentarer om ni vill så Tacka jag först hehe.

Han fyller 15 år. Några tips somjag ska köpa till honom?


Dagens bild :D


 


 

Några mindre bilder, om ni vill se den stor tryck på bilderna så blir det  


                   

 
 
Ingen bild

selma

15 april 2012 18:08

Sluta vara så söt sanna...
Väldigt fina bilder :D

 
Ingen bild

sabina

15 april 2012 18:10

Fina bilder och söta.
Du kan ge honom en halsband Elr en armband, så kanske han bli väldigt glad hehe.

 
Ingen bild

tilda

15 april 2012 18:55

Snygga bilder med fin klänning och allt är snygg och söt. Ge honom en parfym eller kläder.
Som du är mucket duktig att välja kläder som du gör själv på dig.

 
Ingen bild

Emil

15 april 2012 20:49

Köp en keps som killar brukar har på sig och det kanske passar honom.
Killar har inte halsband på sig så ofta :D
Hoppas du hittar något bra till honom hehe Sanna :D
Väldigt gullig av dig som är hans syster :)

 
Ingen bild

Jenny

16 april 2012 16:35

Du kan ge honom en presentkort den affär han brukar vara på. + fina bilder :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Nguyen - 21 juli 2012 23:15

Heej! Kom hem från bästa vännens fest nyss... Jag hade skit kul... Alla var galna,skrek,skratt och prat m.m... Hade skit tur på hennes födelsedagsfest ju, det var helt skön soligt och varm idag. Idag var det mycke fotor, var extra fotograf ...

Av Sanna Nguyen - 5 juli 2012 22:25


                                                                           Hej!                                                   Kom hem nyss från Restaurangen.                                                           
    Ska gå och äta snart. ...

Av Sanna Nguyen - 21 juni 2012 09:00


                                                                          Hejsan :D                                                              Forfarande lite trött här :)                                          Andra dagarna var jag inte så t...

Av Sanna Nguyen - 20 juni 2012 13:10

Just nu sitter jag här och blogga och lyssnar på Kill For Lies. (Ulrik Munther) Nyss har jag fixat mig och sånt. Sen ska jag ner till stan och när jag har typ gått lite rund. Ska jag till Restaurangen och hjälper till och mer. Värdret är helt...

Av Sanna Nguyen - 19 juni 2012 19:30

                                                                                 Hey!                                               Just nu sitter jag i Restaurangen och blogga lite.                             Idag var det helt okej med folk int...

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards