Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

5/5 2012

Av Sanna Nguyen - 5 maj 2012 08:15

Hejsan :)                                                                                                                                                           Hoppas allt är bra med er.                                                                                                                             Har typ inte bloggat nu på länge men gör det just nu. :D                                                                     Nyss vaknat är jag.                                                                                                                                       En riktig bra väder idag var, solig och varmt...                                                                                         Ska snart fixa mig för att gå till Restaurangen.                                                                                       Tänker att idag är ju vädret mycket bra och kanske spelar med mina kompisar volleyboll :D   När sol kommer och vädret är varmt så är det inget fel på en glass på gång  

Ni kanske kan göra samma som mig om det är solig hos er.                                                               Men just nu ska jag går och fixa mig.                                                                                                                                                                               Dagens bild =)

  En parfym som man har inte andvändat nu på länge. Har bara användat en gång + nu är det två gånger jag andvänder den här parfym.

Höhö inget fel med det va ? :)


 

   

Så ser jag ut idag när man ska ner till stan :)

Hur tycker ni ?

Nu går jag " Hejdå" med er :)  

 
 
Ingen bild

Julia Karlsson

5 maj 2012 09:04

OMG, är det min finaste och snyggaste vän elle :)
Åhhh saknar dig väldigt länge nu. Måste träffas nån gång igen på sommaren... Så fin du har blivit...

Sanna Nguyen

5 maj 2012 09:07

Julia du är finast och snyggast person som jag känner:)
Såklart vi måste träffas snart nu på sommaren.
Saknar dig också väldig mkt nu

 
Ingen bild

Manuela

6 maj 2012 21:02

Så söt och fina bilder.
Gilla faktis din blogg sanna:D

 
Ingen bild

Sofiah Lindgren

10 maj 2012 17:46

Så grymmm snygga bilder :)
gilla din blogg sanna!!! <3

 
Ingen bild

Cornelia

15 maj 2012 22:28

Så snygga bilder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Nguyen - 21 juli 2012 23:15

Heej! Kom hem från bästa vännens fest nyss... Jag hade skit kul... Alla var galna,skrek,skratt och prat m.m... Hade skit tur på hennes födelsedagsfest ju, det var helt skön soligt och varm idag. Idag var det mycke fotor, var extra fotograf ...

Av Sanna Nguyen - 5 juli 2012 22:25


                                                                           Hej!                                                   Kom hem nyss från Restaurangen.                                                           
    Ska gå och äta snart. ...

Av Sanna Nguyen - 21 juni 2012 09:00


                                                                          Hejsan :D                                                              Forfarande lite trött här :)                                          Andra dagarna var jag inte så t...

Av Sanna Nguyen - 20 juni 2012 13:10

Just nu sitter jag här och blogga och lyssnar på Kill For Lies. (Ulrik Munther) Nyss har jag fixat mig och sånt. Sen ska jag ner till stan och när jag har typ gått lite rund. Ska jag till Restaurangen och hjälper till och mer. Värdret är helt...

Av Sanna Nguyen - 19 juni 2012 19:30

                                                                                 Hey!                                               Just nu sitter jag i Restaurangen och blogga lite.                             Idag var det helt okej med folk int...

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards