Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna Nguyen - 25 maj 2012 23:45

Hejhej! :)

Hade då kul med mina söta och roliga vänner från min fest då.                                                       Vi hade kul tillsammans och alla skrattade och tog massor med bilder.                                    Den här dagen kommer jag minas hela tiden hade aldrigt skrattat så här MYCKET...             Vi åt hos min Restaurang Vårrullar Thai I Gnosjö.                                                                         Fick mycket halsband,armband och mer så fina alla mina vänner jag har...                             Jag blir mycket glad när många kan komma... men några killar kom inte, men det gör typ inget för vi hade ändå kul med lite av mina vänner   

 Idag är det inte min RIKTIG födelsedag men jag hade det ändå för jag fyller år den 30/5.         Det är lite jobbig att göra på torsdag eller fredag, för jag ska till skolresa med klassen.            Så gjorde min födelsedgaen idag.                                                                                                         Tack alla mina vänner och ett stor tack till min familj...                                                                                                                                   Bilder kommer här då :)                                                                        Ser ut så här idag. Hur tycker ni ?                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Tryck om ni vill se den stor...                                                                                                                                                                        Klar för dagen...  Hade mycket kul hoppas alla hade en underbara dag som jag hade.

Av Sanna Nguyen - 20 maj 2012 18:30

Hejsan!

Idag har jag varit med mina underbara gammla vänner som jag inte har varit på länge...Saknar de väldigt mycker, plötslig träffade de och var med de...                                       Åhh så rolig jag blir när jag var med de.                                                                                                   Det var då i Gislaved, tog massor med bilder och skrattade och mer...                                           Måste nog träffa de igen och ha det kul med de igen då.                                                                     Vädret var helt perfekt, bilder kommer här på oss och mina systrar och deras syster med.                                                                   Bilder på oss :)                                                                                                                                                                                                                                                                              Här ser ni Sandra längs vänste, jag och Jenny.                                                                                                                                         Två underbara söta tjejer kommer här...

      

Av Sanna Nguyen - 16 maj 2012 16:30

Hejsan!

Idag är det bara en helt vanlig dag.                                                                                                         Varit med kompisar och hjälper lite till i Restaurangen.                                                                             Vädret var helt bra solig och varmt... !                                                                                                           Var hemma hos en kopis och vi hade kul tsm skrattade och mer...                                                     Tog inga bilder, men ska lägga några bilder som är gamla.                                                           Exakt två veckor är det min födelsedagen, åhh jag längtar till min dag...                                                          

                                                             Gamla bilder 

   


 


   

Ett år sedan på min födelsedagen Tu Anh, jag och Thuy Anh :)


 

  Ute på hav med mina systrar :)    Dagen innan min födelsedagen...


Hej då med er mina kära vänner :)   

Av Sanna Nguyen - 5 maj 2012 08:15

Hejsan :)                                                                                                                                                           Hoppas allt är bra med er.                                                                                                                             Har typ inte bloggat nu på länge men gör det just nu. :D                                                                     Nyss vaknat är jag.                                                                                                                                       En riktig bra väder idag var, solig och varmt...                                                                                         Ska snart fixa mig för att gå till Restaurangen.                                                                                       Tänker att idag är ju vädret mycket bra och kanske spelar med mina kompisar volleyboll :D   När sol kommer och vädret är varmt så är det inget fel på en glass på gång  

Ni kanske kan göra samma som mig om det är solig hos er.                                                               Men just nu ska jag går och fixa mig.                                                                                                                                                                               Dagens bild =)

  En parfym som man har inte andvändat nu på länge. Har bara användat en gång + nu är det två gånger jag andvänder den här parfym.

Höhö inget fel med det va ? :)


 

   

Så ser jag ut idag när man ska ner till stan :)

Hur tycker ni ?

Nu går jag " Hejdå" med er :)  

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards