Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Var med mina vänner...

Av Sanna Nguyen - 20 maj 2012 18:30

Hejsan!

Idag har jag varit med mina underbara gammla vänner som jag inte har varit på länge...Saknar de väldigt mycker, plötslig träffade de och var med de...                                       Åhh så rolig jag blir när jag var med de.                                                                                                   Det var då i Gislaved, tog massor med bilder och skrattade och mer...                                           Måste nog träffa de igen och ha det kul med de igen då.                                                                     Vädret var helt perfekt, bilder kommer här på oss och mina systrar och deras syster med.                                                                   Bilder på oss :)                                                                                                                                                                                                                                                                              Här ser ni Sandra längs vänste, jag och Jenny.                                                                                                                                         Två underbara söta tjejer kommer här...

      

 
 
Ingen bild

sara

28 maj 2012 22:09

Så fina bilder..
Kul att du träffade henne och var med de :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Nguyen - 21 juli 2012 23:15

Heej! Kom hem från bästa vännens fest nyss... Jag hade skit kul... Alla var galna,skrek,skratt och prat m.m... Hade skit tur på hennes födelsedagsfest ju, det var helt skön soligt och varm idag. Idag var det mycke fotor, var extra fotograf ...

Av Sanna Nguyen - 5 juli 2012 22:25


                                                                           Hej!                                                   Kom hem nyss från Restaurangen.                                                           
    Ska gå och äta snart. ...

Av Sanna Nguyen - 21 juni 2012 09:00


                                                                          Hejsan :D                                                              Forfarande lite trött här :)                                          Andra dagarna var jag inte så t...

Av Sanna Nguyen - 20 juni 2012 13:10

Just nu sitter jag här och blogga och lyssnar på Kill For Lies. (Ulrik Munther) Nyss har jag fixat mig och sånt. Sen ska jag ner till stan och när jag har typ gått lite rund. Ska jag till Restaurangen och hjälper till och mer. Värdret är helt...

Av Sanna Nguyen - 19 juni 2012 19:30

                                                                                 Hey!                                               Just nu sitter jag i Restaurangen och blogga lite.                             Idag var det helt okej med folk int...

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards