Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Om två veckor... :D

Av Sanna Nguyen - 16 maj 2012 16:30

Hejsan!

Idag är det bara en helt vanlig dag.                                                                                                         Varit med kompisar och hjälper lite till i Restaurangen.                                                                             Vädret var helt bra solig och varmt... !                                                                                                           Var hemma hos en kopis och vi hade kul tsm skrattade och mer...                                                     Tog inga bilder, men ska lägga några bilder som är gamla.                                                           Exakt två veckor är det min födelsedagen, åhh jag längtar till min dag...                                                          

                                                             Gamla bilder 

   


 


   

Ett år sedan på min födelsedagen Tu Anh, jag och Thuy Anh :)


 

  Ute på hav med mina systrar :)    Dagen innan min födelsedagen...


Hej då med er mina kära vänner :)   

 
 
Ingen bild

jenny

18 maj 2012 21:16

så snygga bilder sanna... :D
Gilla alla av dina bilder pusspuss saknar dig väldigt mycke nu...
Önska att du ha det så bäst nu på din födelsedagen... ;)

Sanna Nguyen

18 maj 2012 21:23

Tack Jenny Lindgren. :)
Saknar dig också väldigt mycket...
Tack och önska att du ha det så bäst varje dag pusspuss på dig :)

 
Ingen bild

jenny nguyen

18 maj 2012 21:31

Fina bilder + jag ska skaffa en samma blogg du har.
+ du ska visa hur man gör så alla kommenterar min blogg med hehe,
Men ska säga att jag gillar din blogg Chi hanh

Sanna Nguyen

18 maj 2012 22:00

Tack Gumman (Jenny), aa om jag har tid ska jag visa hur man gör :)
Träffar ju på söndag i kyrkan ju så jag kan säga till dig :D

 
Ingen bild

Julia

20 maj 2012 08:22

Hej min vän. Här har vi en underbart tjej som snart fyller 13.
Och att hon är kanske singel ? :)
Skoja bara sanna, snygga bilder av dig min söta kompis som inte ha varit med dig på länge nu.
Logga in i msn när du se detta. Kram från mig och Linda.

 
Elisa

Elisa

20 maj 2012 21:44

Sv: Oh tack sötis! :)
/ Hugz

http://elisas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Nguyen - 21 juli 2012 23:15

Heej! Kom hem från bästa vännens fest nyss... Jag hade skit kul... Alla var galna,skrek,skratt och prat m.m... Hade skit tur på hennes födelsedagsfest ju, det var helt skön soligt och varm idag. Idag var det mycke fotor, var extra fotograf ...

Av Sanna Nguyen - 5 juli 2012 22:25


                                                                           Hej!                                                   Kom hem nyss från Restaurangen.                                                           
    Ska gå och äta snart. ...

Av Sanna Nguyen - 21 juni 2012 09:00


                                                                          Hejsan :D                                                              Forfarande lite trött här :)                                          Andra dagarna var jag inte så t...

Av Sanna Nguyen - 20 juni 2012 13:10

Just nu sitter jag här och blogga och lyssnar på Kill For Lies. (Ulrik Munther) Nyss har jag fixat mig och sånt. Sen ska jag ner till stan och när jag har typ gått lite rund. Ska jag till Restaurangen och hjälper till och mer. Värdret är helt...

Av Sanna Nguyen - 19 juni 2012 19:30

                                                                                 Hey!                                               Just nu sitter jag i Restaurangen och blogga lite.                             Idag var det helt okej med folk int...

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards