Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Sanna Nguyen - 5 juli 2012 22:25

                                                                           Hej!

                                                  Kom hem nyss från Restaurangen.

                                                  
            Ska gå och äta snart.

                            En tråkig sak för mig är att min största bror ska åka bort till Vietnam :(

                                         Kommer att saknar dig min underbara och snälla bror.

                                                  Men just nu ha jag inte tid mer :D

                                            
                                                  
       Bild av min underbara bror <3



                                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Sanna.Jag är född i Sverige.
Pappa och mamma är född i Vietnam.Jag har fyra syster och fyra bröder.
Jag är föddes i Sverige den 30 maj 1999.Jag gillar basket och volleyboll mest.Här får ni läsa om mig,familj och min fritid och mer...:D

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards